Wie is dos-wk?

de Organisatie

Het bestuur is verantwoordelijk voor de algehele gang van zaken binnen de korfbalvereniging. Binnen het bestuur zijn diverse taken toegewezen aan een verantwoordelijk portefeuillehouder. Deze fungeert daarvoor als eerste aanspreekpunt.

Binnen de vereniging zijn diverse afdelingen en commissies actief om de vereniging in goede banen te leiden. Streven van het bestuur is dat zij zelfstandig hun verantwoordelijkheden oppakken. De leden van het bestuur maken onderdeel uit van een commissie of afdeling, waardoor er korte lijnen zijn met het bestuur.

Wie is dos-wk

Ellen Timmerman –

vertrouwenspersoon

@doswk.nl

Of korbal wat voor je is?

Geef je op voor een gratis proeftraining

NAAM *
LEEFTIJD
GESLACHT